Jom Shopping

Klik Sini

Monday 8 July 2013

Perlu ke... sekadar perkongsian


Hi Guys... moga sihat dan ceria selalu ye.
Hari ni Milo nak share bout produk menghilangkan lelemak yang terperap kat badan kita nie pelangsingan badan gitu... hahahha langsing ke haku?? opsss hanya milo je yang nampak ye.

Memang diakui banyak produk produk pelangsingan yang wujud di pasaran bagaikan cendawan yang tumbuh selepas hujan.. Wahh ayat ko..macam sasterawan , budayawan. Harga dari yang murah sampai la yang berpinar pinar bijik mata bila melihat. Cuma apa yang Milo fikirkan... berkesan ke semua tu ?

Boleh ke jadi kurus , slim river , hanya dengan minum or makan ubat @ minuman tu? tanpa perlu bersenam?berlapar?berpuasa?dan ber ber lagi la...
Sejauh mana keberkesanannya.....hah tu yang kita tak pasti..Milo tak perlekehkan produk buatan Malaysia ya..ye la rata rata semua produk perlangsingan adalah buatan Malaysia dan bumiputera.. Milo cuma nak tau kejujurannya dalam perniagaan...itu aja.. Jangan kerana nak untung, habis hilang nilai nilai kejujuran dalam diri kita..


Lagi 1 kan.. Milo selalu tertanya-tanya..kenapa gambar yang ada kat kotak kotak sebelum dan selepas semuanya mesti sexy sexy ye? Bila dah kurus perlu ke kita menonjolkan bentuk tubuh kita pada umum? Atau itu impian yang ditanam jika berjaya menurunkan berat badan?? 

Milo tak nak type lebih lebih..Ini hanya pandangan dari kaca mata milo saja.Kalau ada yang berlainan pendapat itu hak masing masing ye. Rambut sama hitam , hati lain lain.. 




2 comments:

  1. i thot the same thing...kalau dah kurus terus pakai sexy2...org leh nampak kot kalau kurus...napa kena pakai ketat2??why3???hukhukhuk

    ReplyDelete

awak komen la sikit.1 pun jadilah..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...